Hola Abril

Untitled-1

I MADE THAT GIF HEHEHE hashtag proud.

Anywayyy. I’ll just tell you guys what I have been up to for the past few days instead of posting a new playlist. So yeah here we goooo:

• Along with my friend, Kathlyn, we pranked our other friend, Ninfa on April Fools. Hahaha. I told Ninfa I didn’t like my crush anymore and Kathlyn told Ninfa, she had a crush. Ninfa was MIA for a few hours the day before so she was like “Nawala lang ako ng ilang oras, ganyan na kayo?” Hahahaha. Kathlyn and I were “fighting” because she was “texting” my crush since Friday last week and she fell in love with him bc they were texting each other cheesy pick up lines (not true). HAHA. I was pretty impressed with Kathlyn’s acting skillz. So yeah. Ninfa got annoyed because we were fighting and stuff so she left for a few hours then returned again. We were supposed to tell her everything was a prank on 11:59pm but decided to tell her earlier. It was a lot of fun though because I haven’t pranked anyone in a long time. (And not to mention, me, always getting pranked… not on April Fools but on Valentines -_____- Remember what happened this year? HA HA FUNNIEST SHIT EVER)

•My mom enrolled me awhile ago. Holy shit. I’m going to be a senior this June. HASHTAG THERE IS NO TURNING BACK.

•I HAVE A TWITTER CRUSH OMYGOD HASHTAG LANDEHH

•My mom and I were talking the other night and I told her about a batchmate of mine going to the States just to visit someone special in his life, and she asked me if I wanted to go to the States, and duuuhhh who doesn’t so I said yes. And she said we MIGHT apply for a US Visa sometime this year HEHEHE >:) We’re just gonna renew our passports though next week and she’ll think about the Visa thingy =)))

•MTV FRIENDZONE!! OH MY GOD THIS SHOW HAHAHAHA 😦 I just want to hug everyone in the show and bake them a cake or something. Don’t worry guys, I’m forever alone too. And I’m not really friendzoned… I’m fanzoned which hurts as twice as more </3 hahaha 😦

•Thinking of stopping for a year after highschool because I’ll be entering college @ 15 years old -_____- Idk. I need a break too. Jeezus I’ve been studying my ass off since I was 2 and a half years old. Nothing’s final though. I was just thinking about that the other night. I’m pretty sure my parents won’t allow me to stop for a year. Well, maybe they would. We haven’t really talked about me going college.So let’s just see.

•I MIGHT GO TO SUBIC AND MANILA ON MAY. HOORAYYY.

•NIALL’S BRACES ARE OFF JUSKO. AND THEN THERE ARE RUMORS THAT HARRY WENT WITH NIALL TO THE DENTIST WHAT IF HARRY HELD NIALL’S HAND WHILE GETTING HIS BRACES OFF HUHUHU AND WHAT IF HARRY TOOK A PICTURE OF NIALL AFTER AND HE WANTED POST IT ON INSTAGRAM WITH A CAPTION “Braceless-stagram” BUT HE DIDN’T BC HE WANTED US TO DIE OF WAITING FOR A PICTURE OF BRACELESS NIALL I’M BATHING MYSELFSTAGRAM IN GASOLINESTAGRAM AND SETTING MYSELFSTAGRAM ON FIRESTAGRAM. AND THEN SOME PEOPLE ON TWITTER KEPT ON POSTING IMAGINES LIKE “wHAT IF NIALL COMES HOME WITH A BIG SMILE AND SKYPES WITH YOU AND TELLS YOU “BABY LOOK NO MORE BRACES”” HAOEDLJFAGJS FEELS FEELS EVERYWHERE I WAS ACTUALLY CONVULSING ON THE FLOOR LAST NIGHT WHEN NIALL POSTED THE BEFORE AND AFTER PIC OF HIS TEETH AIEZKDFNA

•Oh and talking about braces, I’m gonna get braces sometime this year or early next year. I JUST. NO P E. But I need it 😦

• I’ll be posting some more later or tomorrow. I’m in the mood to blog. (Because my heart’s been hurt and trampled on these past few days. Blogging helps my heart heal. Yep my heart has been broken again by someone who doesn’t love me back and who will never love me back. Omg whaaat. Loljk. HAHAHA.)

I don’t know how to end this post so I’m ending it with my favorite quote “I’m really happy for you even if it does sting a little” – Matty McKibben /:) At least some fictional character or someone from a TV show understands me. /:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s